Privacy statement

Belangen  behartigen van zowel grote als kleine ondernemers, dat staat bij de vereniging BVHilversum hoog in het vaandel. Dat betekent ook het waarborgen van de privacy van onze (aspirant)leden. Hieronder leggen we uit hoe wij uw privacy respecteren.  Suggesties en vragen zijn altijd welkom via info@BVHilversum.nl. Ons streven is om binnen 3 dagen te reageren.

Waarom verzamelen wij gegevens?
Onze stelregel is om zo min mogelijk gegevens van onze leden te verzamelen. Als wij gegevens verzamelen doen wij dit conform onze doelstelling: om onze leden te inspireren, informeren, faciliteren en te ondersteunen, waardoor zij makkelijk, succesvoller en met plezier ondernemen in Hilversum. Het verzamelen van gegevens geschied via het ledenbestand waarbij gegevens door het lid direct aan ons wordt verstrekt of via onze website door middel van de ledenportal.

Bij de door ons georganiseerde evenementen kunnen aspirant-leden worden geïntroduceerd. Van de introducee wordt de naam, het mailadres en telefoonnummer gevraagd. Indien gewenst ontvangen zij de nieuwsbrief. Hiervoor wordt expliciet toestemming gevraagd.

Klikt u op de link van externe websites dan gelden hun regels. Met partijen die in onze opdracht werken, hebben wij de afspraak gemaakt dat zij ook zo min mogelijk gegevens verzamelen; conform onze regels. Wij geven het expliciet aan als het een dergelijke externe partij betreft.

Wat verzamelen wij?

  • Voor ons ledenbestand verzamelen wij:
    • Naam, adres, woonplaats, bedrijfsnaam, telefoonnummer, bankrekeningnummer, bedrijfswebsite, bandbreedte van het aantal medewerkers die in dienst zijn bij de ondernemer.
  • Ledenportal op de website:
    • Naam, adres, woonplaats, bedrijfsnaam, telefoonnummer, bedrijfswebsite, bandbreedte van het aantal medewerkers die in dienst zijn bij de ondernemer en de ondernemer kan een toelichting geven op zijn onderneming.
  • Website bezoek:
    • Er worden geen gegevens verzameld.
  • Contactformulier of email voor contact:
    • Naam, achternaam, emailadres en er wordt gebruik gemaakt van een open tekstveld.
  • Introduceebestand:
    • Naam, telefoonnummer en mailadres.

Wij gebruiken de gegevens alleen om contact met je op te nemen.

Hoe lang bewaren wij gegevens?
Voor ons ledenbestand is het noodzakelijk om de gegevens van onze leden te bewaren voor de termijn dat men lid is. Na het opzeggen van het lidmaatschap bij de BVHilversum worden de gegevens verwijderd na afloop van de wettelijke bewaartermijn.

Overige gegevens bewaren wij zo kort mogelijk. Concreet betekent dit dat verzamelde gegevens bij een vraag of contactformulier verwijderd worden zodra uw vraag, verzoek of opmerking is afgehandeld. Van introducees verwijderen wij de gegevens uiterlijk 6 maanden na ontvangst. Algemene gegevens worden na afhandeling verwijderd. Een verzoek tot verwijderen, inzage of correctie wordt na afhandeling vernietigd.

Wie verwerkt mijn gegevens?
Dat is BVHilversum. U kunt contact met ons opnemen via: info@BVHilversum.nl

Derde partijen
Wij verstrekken in het kader van onze financiële administratie gegevens aan FinHill Hilversum B.V. (hierna FinHill). Met FinHill is een verwerkersovereenkomst gesloten. De wettelijke bewaartermijn van financiële administratie is 7 jaar. Na deze periode worden financiële administratieve gegevens verwijderd. Daarnaast hebben de websiteleverancier en het ondersteunende secretariaatsbureau toegang tot gegevens. Ook met deze partijen zijn verwerkersovereenkomsten gesloten.

Zijn mijn gegevens veilig?
Daardoor zijn de gegevens voor derden en buitenstaanders onleesbaar.

Verzoek tot verwijderen, inzage of correctie
Daar werken wij uiteraard aan mee. U kunt een mail versturen naar info@BVHilversum.nl of het verzoek tot verwijderen, inzage of correctie per post versturen.

Cookies
Op onze website maken we geen gebruik van cookies.

Privacy statement vastgesteld juni 2018